tisdag 3 april 2012

ettusentrehundratretton

musik: Bo Kaspers Orkester – Undantag


innan jag går och lägger mig måste jag bara berätta om en trevlig sak som hände idag direkt efter skolan när jag gick till hemköp och köpte apelsiner för då i kassan ville kassörskan, en lite äldre dam som oftast verkar ganska irriterad och lite småsur, ha min legitimation så fick hon mitt pass och helt plötsligt ler hon och säger "du blev ju riktigt fin på ditt passfoto" och det gjorde mig jätteglad för man blir aldrig bra på passfoton eller inte jag, folk som typ sandra beijer blir ju alltid det, men hur som helst blev jag glad och gick därifrån med ett leende och nu måste jag sova och notera att jag skrev detta inlägget utan en enda punkt och det roliga är att jag nästan hållt andan när jag skrivit som att jag pratade det här just nu men godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar