fredag 25 maj 2012

ettusenfyrahundrafemtiotvå

Idag är det en sån där dag när allt bara känns fel och jag vill inte vara med, jag ser inte fram emot någonting och allt jag har planerat är bara ivägen. Hade väl mest bara velat ligga hemma hela dagen, försöka få lite färg och göra klart allt jag måste göra klart. Ingen bra tid att ha ansvar för saker just nu.
Här är i alla fall lite bilder från denna soliga dag. De två sista lektionerna var det muntliga nationella som jag inte skulle vara med på men var ändå tvungen att vänta till sista lektionen för att få ett litet papper.

1 kommentar:

  1. jag tryckte på tummen ner knappen för att du är dum som känner att allt är fel. mår dåligt när du mår dåligt och vill vara där bredvid dig nu. du har mitt hjärta och jag bär det i mitt hjärta.

    SvaraRadera