söndag 3 juni 2012

ettusenfyrahundrasextiosju

magiskt (Taken with instagram)Favoriterna! (plus Anton som inte är med) (Taken with instagram)
Utbränd kvinna  (Taken with instagram)
Jag har haft världens finaste helg på marstrand tillsammans med Hanna, Gabriel, Edvin och Christine plus min familj och släkt och alla familjekompisar. Firat min far som fyller 60 år snart och serverat och sjungit. Har verkligen blivit överröst med fina kommentarer och en extra sjuk grej som ni kanske får höra någon gång. Är i alla fall glad över hur fina vänner och familj jag har. Hanna representerar ungefär min känsla nu; trött. Ska kolla igenom bilderna nu. puss

2 kommentarer:

  1. det fina med dig är att jag kunde somna i tystnaden som var den mysigaste tystnaden att somna till.
    kommer sakna dig

    SvaraRadera