tisdag 24 juli 2012

ettusenfemhundrafemtionio

Hänger i rummet med finaste tapeterna<3 (Taken with Instagram)
Jag tänker att jag ska bli mer intellektuell (tror det heter så, fint ord i alla fall) och ägna mig åt att läsa och lyssna på sommarpratarna och inte ligga med datorn på magen mer. Ändå så sitter jag här nu bara för att jag har sånt behov av att berätta vad som händer hos mig!!!! Men jag har också insett att det är ju inte en sån blogg jag vill ha. Eller jo, fast inte på det där sättet som vissa gör. Anywho. Jag ska faktiskt göra klart min fotobok också så att jag hinner få hem den innan jag flyr landet. Pratar med Julia också och inser att vi kanske inte kommer ses innan jag drar. Och om det stämmer så dör jag här och nu så det stämmer nog inte. Nu har jag alltså bara cirka 400 timmar, 16 dagar kvar i Sverige. Så om ni vill träffa mig får ni ta tag i det!! För jag vill träffa er. Det jag ville säga med detta var nog att jag tycker det har varit skönt att inte spendera varje minut med datorn eller mobilen (visserligen har jag typ ersatt det med att kolla på tv). Nu blev det mycket text. hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar