söndag 1 juli 2012

ettusenfemhundratjugotvå

dadsaretheoriginalhipster:

Hey hipsters prepare to spit out your fair-trade, organic roast coffee all over your Macbook because you’re about to get photo-slapped in the dome-piece with truth. Try looking at the modern adonis above and deny his awesome. Yes, he’s rocking jorts and showing leg cleavage. Yes, he has face-carpet. Yes, he’s riding a velo-beast. He was a badass and never forget that half of your genes (and all of your style) come from a man that lived so aggressively that people mistook his partying for nature disasters. 


Såhär vill jag ha min man. /M
Från skäggtumblrn.
Har skaffat mig ett nytt konto på skype och väntar på att denna nervösa timme ska gå så att jag runt niotiden kan skypa med min värdfamilj och kontaktperson borta i Oklahoma!!!!!!!!! Har varit nervös sen i morse, men det ska bli så kul. Hoppas de har sydstatsdialekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar