lördag 4 augusti 2012

ettusenfemhundrasjuttionio

ikväll ska vi på bio! jag och moa. (jag? tänker ni. jag brukar ju vara moa. inte idag). vi ska se spajdermän.
idag har vi gjort tusen livsviktiga saker tillsammans, jag och moa. vi har:

  • gått hela vägen till ica för att köpa smör.
  • använt smöret till att göra chokladbollar
  • legat på gräsmattan och ätit chokladbollar som vi gjort av smöret vi gick och köpte, och skrattat med dom i munnen så det blev helt brunt på tänderna.
  • pratat om djupa saker, som exempelvis om vi ska ha kaffe och banan i chokladbollarna eller inte.
  • lyssnat på linnea henriksson och fruktat dagen då vi tröttnar på hennes album.
men nu måste vi gå och göra andra livsviktiga saker som att hitta moas plånbok och hinna med bussen och jag måste förbereda mig psykiskt för jag ska gå på bio med moas mjukisshorts.


1 kommentar: