lördag 1 september 2012

ettusensexhundrasju

Jag och Brittney
Brian, Alex och Bryan
Örnen
Det är lördag, jag lyssnar på denna låten och kan ärligt svara att jag mår bra och trivs här borta på andra sidan jordklotet när folk frågar hur jag har det. Är själv lite chockad över att jag bara haft hemlängtan en gång, men blir nog inte chockad om det kommer någon mer gång. Har ju faktiskt bara varit over sea's i 23 dagar. I kväll ska vi ha glassparty av något slag här, så jag ska städa mitt rum och badrum. Igår såg jag min första amerikanska fotbollsmatch någonsin, hade två Brian som försökte förklara hur spelet går till och tyckte det var roligt även fast min skola förlorade med 7 poäng mot 50. Videobloggen ligger på redigering så den får ni se snart. Puss och kram

2 kommentarer:

  1. att läsa det här gjorde mig glad och den första bilden på dig och brittney är sjukt fin! längtar till videobloggen gör jag också men det är väl vanlig fotboll du ska spela och inte såndär?? haha det hade varit en komisk syn

    SvaraRadera
    Svar
    1. asså jag hade hur gärna som helst velat spela amerikansk fotboll! hade ju varit hur häftigt som helst. men det är vanlig fotboll jag ska spela

      Radera