fredag 14 september 2012

ettusensexhundratjugoett

Tried on my first homecoming dress today. (Taken with Instagram)
Saker och ting flyter på här borta på andra sidan atlanten. Igår var jag ledig halva dagen, gjorde ingenting annat än att skypa med Christine, Martin och min syster. Det var bra men jag fick hemlängtan. Försov mig i morse, men hann till skolbussen. Efter skolan idag följde jag med Lindsay och hennes två kompisar som skulle leta smink till matchen imorgon, kören (som jag är med i) ska sjunga och Lindsays flag-team ska.. veva med sina flaggor. Vi passade på att prova homecoming klänning också (kolla ryggen! fint som sjutton). Nu är det kväll, jag ska sova så jag inte försover mig igen. puss

3 kommentarer:

  1. hallåååå. det är ju val i USA i år!! hade varit jätteroligt att få reda på vad folk omkring dig/i delstaten/ungdomar tänker! kram!!!

    SvaraRadera
  2. finast är du i den där klänningen <3

    SvaraRadera
  3. vackra vackra du! och jag som inte förstår mig på high school - homecoming...?

    SvaraRadera