fredag 21 september 2012

ettusensexhundratrettiotvå

När man är sjuk har man tråkigt, och då kan man ju blogga om sig själv, så det gjorde jag.
hultsfredsdestivalen 2012. stinas bild.

Jag kan: Läsa.
Jag vill: Bo i New York.
Jag borde: Göra min matteläxa och plugga historia.
Jag gillar: Att sjunga.
Jag älskar: Mig själv. (man ska det har jag insett)
Jag måste: Kissa.
Jag behöver: Duscha.

hanna och jag på hultsfredsfestivalen. stinas bild.

Jag lyssnar på: Allt detta och typ massa mer.
Jag drömmer om: Att jobba med film.
Jag vill resa till: Något fint och intressant ställe.
Jag hoppas: Jag kommer lära känna fler människor här.
Jag orkar inte: Göra någonting just nu.
Jag gråter: Sällan.
Jag skrattar: Åt mina vänner.


Jag får: Alltid bra tips av mina vänner när jag behöver.
Jag är stolt över: En låt jag skrivit.
Jag kan inte: Skriva fler låtar.
Jag vill inte: Vara sjuk.
Jag borde inte: Lära mig dricka kaffe.
Jag skulle inte: Vilja bli marinbiolog.
Jag saknar: Göteborg.


Jag gillar inte: Skaldjur.
Jag älskar inte: Pizza.
Jag måste inte: Raka benen.
Jag behöver inte: Få A i alla ämnen.
Jag får inte: Åka på körläger (otur att bli sjuk nu).

(bild 1,2 är stinas, bild 3,4,5 är elsas, listan snodde jag från pyttan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar