tisdag 9 oktober 2012

ettusensexhundrafyrtiofem

Hey friends. Trots att det är måndag och ungefär alla verkade vara på den trötta sidan idag, klädda i mjukisbyxor och tjocktröjor så var det en bra dag. Vaknade tio minuter innan skolbussen kom, fick prova en fudge-glass till lunch och det bästa: jag fick skypa med min syster och prata lite med julia. Sitter i sängen, övar lite musik inför morgondagens konsert och borde nog plugga för jag tror jag har ett antomy test imorgon men de betygen kommer ju ändå inte räknas så jag kanske struntar i det. Sweet life of America. På bilden ser ni förresten min snygga skoltröja - go eagles! Gitarren ligger där och ser lite cool ut också. Har min första gitarrlektion imorgon. Nu ska jag nog blanda min amerikanska och svenska sida och se på svenska hollywood fruar. PUSS PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar