söndag 4 november 2012

ettusensexhundrasjuttio

Mitt minneskort funkar inte, men jag kan ju visa er andra bilder som jag tänkt visa ett tag. Förrförra måndagen när jag fortfarande hade fall break åkte jag till Meer's med mamma Kathy, pappa Dwain och deras kompisar Beth och Paul. Och så Aidan såklart. Såhär såg det ut:

Meer's ligger en halvtimme in bland bergen, Aidan passade på att sova och vara söt.

Mitt första intryck var "ehh" men efter man varit där känner man "hallelujah". Typ.

Sjukt cool inredning med nummerplåtar från hela USA.

Hamburgarna är enorma! Första gången jag var där klarade jag av att äta 3/4. Den här gången åt jag 2/4.
Klyftigt glas! Ska också börja dricka ur glasburkar.

The dessert is to die for!!!!! Warm peach pie, covered in homemade vanilla ice cream. Gosh!

Ingen av oss orkade äta upp både hamburgare och dessert så det blev en del doggie bags.

Hamburgarna är gjorda på longhorns och förra gången jag var där hade dem precis satt upp det här longhorns-huvudet. Galet! Mor och far - ni kommer älska det när ni kommer hit!

1 kommentar: