fredag 4 januari 2013

ettusensjuhundratjugotre

me right now, Ugh.If there are no ups and downs in your life, it means you’re dead
posters gjorda i phoster, mycket djupt.

Alltså okej, igår höll jag Aidan i famnen, framför datorn, med ett stort glas iste bredvid. SÅKLART slänger han med armen och istet slänger sig som en mensflod över hela mitt freaking tangentbord. Nu är alla tangenter helt klibbiga under, även fast jag, lindsay och hennes broder jeff satt i två timmar och tog av nästan varenda tangent och rengjorde. Sen är musplattan helt seg också. Perfekt med tanke på att jag bara igår tänkte på hur bra jag är på att ta hand om min dator och att jag kommer ha den länge. Den lever ju i alla fall. Annars har jag hittat två nya appar på min iphone - candycrush och phoster, har suttit och gjort massa egna posters nu. Och så har jag börjat lyssna på p3 dokumentär om kvällarna. Låg nästan och grät igår när jag lyssnade på dokumentären om skjutningarna i Columbine High School, rädd för att gå tillbaka till skolan och rädd för psykopater. Mycket som pågår inom mig just nu och jag vill inte börja skolan nästa vecka, är hur som helst taggad på att fotbollen börjar så det är ju bra. Hej hej

2 kommentarer:

  1. tycker att det kan vara mysigt med klibbiga tangenter. Den hade ju kunnat gå sönder. Jag tycker inte synd om dig. För om jag skulle tyckt synd om dig skulle du också gjort det och då skulle du bara mått sämre. Du behöver en optimist och nu är jag en optimist. Det är tack vare pappa. puss.

    SvaraRadera