fredag 15 februari 2013

ettusensjuhundrafemtiosex


Glad alla hjärtans dag! Om du är en sådan som hatar den här dagen för att du inte har någon att fira med så tycker jag du ska tänka om och tänka på att det inte behöver vara en pojkvän/flickvän utan att det handlar om kärlek och det har du säkert många fina vänner till! Lite pep-talk... Själv fick jag faktiskt för första gången fira alla hjärtans dag med en dejt. Det var jättefint och amerikanskt och jag fick choklad. I skolan fick många hjärtan från andra personer, ballonger, teddybjörnar och choklad. Älskar att amerikaner går all in på att högtider! En tjej i min dramaklass fick till och med en sång sjungen av kören till henne från sin flickvän. Mitt betyg är uppe från ett F till D i engelska också så på lördag får jag vara med i fotbollsturneringen, det gjorde min dag. Annars är det torsdag, har inga läxor och kathy och dwain är på bibelstudie så jag passar på att redigera film.

Om ni vill läsa en jättesöt artikel om världens bästa sport (skidor) och världens gulligaste man tycker jag ni ska klicka här. puss på er

Odd Future – White

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar