söndag 24 mars 2013

ettusensjuhundraåttiosju


Det är söndag och sista dagen på vårt spring break!! Alltså ni förstår inte hur ogärna jag vill gå tillbaka till skolan imorgon, och jag är inte alls sugen på att spela fotboll, äta äcklig skollunch, gå upp så himla tidigt och inte komma hem förrän vid fem. Nej tack. I det här fallet är det väl tur att tiden går fort........ Men skulle vara fint om helgerna gick långsamt. Ska se vad jag hittar på resten av den här dagen nu. Fick förresten precis lyssna på håkans nya! Och gud den låter jättemycket som when we were young av the killers? och jag älskar den? Mmmm. mycket. puss å hej

2 kommentarer:

  1. De va exakt de jag tyckte också!! Introt är typ en kopia!! Testa sjung Håkan refrängen i killers låten!! De låter typ bra haha

    SvaraRadera
  2. alltså baby miss you
    din adress:

    SvaraRadera