måndag 8 april 2013

ettusensjuhundranittionio

Några foton i timmen - Söndag. / A few photos per hour - Sunday

09:00
Vaknade och tog en dusch. / Woke up and took a shower.

10:00
Bestämde mig för att idag fick det bli sandaler, gjorde mig i ordning och kilade över till David och Donna, några av mina favoritpersoner. / Decided to wear my sandals today, got myself ready and headed over to David and Donna, two of my favorite people.

11:00 
Och så var vi i kyrkan (det började 10:30). / And then we went to church (it started 10:30).

13:00
Kom hem, lagade lunch och smakade på chokladen jag fick i min påsk-korg. / Got home and made me some lunch and tasted the chocolate I got in my easter basket.

14:00

Gick över till David och Donna igen och bakade kakor med Donna. Chokladflarn! / Went back over to David and Donna, and we made chokladflarn (swedish cookies)!

15:00
Kakorna blev klara och vi åkte till Taylors brandstation och gav killarna ett gäng. Det var himla goda. / When the cookies were done we went to Taylor's firestation to give the guys some cookies.

16:00
Kom hem och åt min kaka, satte igång Life of Pi och blev jättetrött. Det får vara allt. puss / Got home and had my cookie, started watching Life of Pi and just got really tired. That's enough for now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar