onsdag 9 oktober 2013

ettusenniohundranio

Idag fick jag äntligen boxas igen! Eller träna i alla fall. Fick med mig dessa töser och jag tror nog de tyckte det var rätt roligt i alla fall (det är Hanna, Frida och Hannas kompis Lisa på bilden alltså. Känner typ bara hanna genom bloggvärlden, instagram facebook osv så kul att få träffas IRL!). Jag har bestämt mig för att börja träna boxning på måndagar också, SÅ HIMLA TAGGAD! Ingen som vill börja med mig for real????? Om två veckor är jag i USA och innan dess måste jag jobba massa sidor matte, skriva ett historia-arbete som jag ej börjat på än och sjunga jobbiga låtar. Herrå!

2 kommentarer:

  1. alltså ORKAR INTE vad kul att du ska till USA!! vill höra allt!!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du ska till USA! Hoppas att det blir jättebra.

    SvaraRadera