lördag 23 november 2013

ettusenniohundratrettiotre


Önskelista
Svart skidunderställ // Feminism av Lena Gemzöe // Välkommen till den här världen av Amanda Svensson // Chanel-mysdräkt från etsy (alltså ja snälla nu letat efter denna så länge) // Grön flytande eyeliner // Enkel vacker öm, boken om Monica Zetterlund av Klas Gustafson // Engångsligg av Josefin Palmgren // Glittrig eyeliner // Vi är inte sådana som i slutet får varandra av Katarina Sandberg // Under det rosa täcket av Nina Björk // En liten golden retriever (please, dröm sedan jag var ca 8 år). Och så önskar jag mig en matlagningskurs! Vad önskar ni er?

1 kommentar:

  1. Asså vart kan man hitta matlagningskurser?!??? Loooll letat efterdet överallt, börjar bli trött på mina matkunskaper som ej räcker längre än till köttbullar typ!!!! Och jag kollar på carrie diaries på watchseries.lt! Oklart om man får virus frpn den sidan haha men de funkar än så Länge!

    SvaraRadera