söndag 22 december 2013

ettusenniohundrafemtioett

Idag har jag bakat massor! Gick upp tidigt imorse och åkte till kyrkan för att sjunga, sen åkte mamma och jag hem efter lite promenerande runt bland de faktiskt inte jättefulla affärerna i stan. Så sattes det igång. Tog på förklädet jag fått av Donna och bakade jättegoda och saftiga lussebullar! Och rocky road. Imorgon ska vi göra vörtbröd, köttbullar, rödbetssallad, ischoklad osv. Nu saknas snö - och så är jag så himla peppad på att se slutet av julkalendern!!!! PLUS att jag fick vara med i Unga Feminister Göteborgs julkalender!!! Här kan ni se
puss

/I baked saffron buns today. Got up early to go to church and sing, walked around in town after. Got home, put my apron from Donna on and started baking rocky road and buns. Turned out great! Tomorrow we're gonna make bread, meatballs etc. Just snow that's missing now. Plus i got to be in a feminist advent calendar today! Look here. xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar