lördag 29 mars 2014

tvåtusentjugosex

MØ – Fire Rides - Night Version





Lyssnar på MØ och detta, dricker snabbkaffe på pulver med mycket socker i, googlar allt jag kan hitta om samer, blir irriterad på pappa och har solen i ryggen. Naturkunskapsprovet är över och jag har redan lagt det bakom mig, ska göra klart mitt historiearbete nu och sen hänga med Agnes och Gabriel ikväll. Såg också den här videon förut idag - väldigt bra titta på den. Power ladies.
Det är jättevårigt och varmt ute. Igår gick vi till pressbyrån och köpte glass för halva priset och dansade lite vid poseidon och mmm mådde så bra i kroppen. Imorgon ska jag jobba och jag hoppas det kommer jättemånga fikasugna. vi hörs<3

/Listening to MØ and this, drinking coffee with lots of sugar in it, googling everything about sami people, getting annoyed at dad and got the sun shining at my back. My science test was yesterday and already feels long gone, finishing my history paper now and in a few hours Agnes and gabriel are coming over. Also saw this video earlier today - it's awesome. Such power ladies.
It's really spring in Sweden now. Went to pressbyrån yesterday and bought ice cream on sale and danced around poseidon, i feel so happy right now. Working tomorrow and I hope there's a lot of people. See ya lovers<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar