fredag 20 juni 2014

tvåtusensextiofyra


Hur ser dina planer ut för sommaren?
Jag har nästan inte gjort några planer utan ska jobba ca 7 veckor till och sen åka på läger och resa till Grekland! Så supertaggad. Men hoppas på massa spontanhändelser och ska vara pysslig.

Vad ska du göra på midsommar?
Det är ju nu! Jag har jobbat idag (kom en timme sent pga läste fel på schemat hehe, gjorde inget som tur var) och ska jobba imorgon så ikväll ligger jag i soffan. Har ätit pizza med mamma och ska kolla på Grown Ups nu.


Vilken är din bästa sommarfrukost?
Jag har ingen fantasi när det kommer till frukost, men naturell yogurt med honung och müsli plus en bra smoothie är alltid rätt.

Bästa sommarlåten?
Har inte hittat någon i sommar! Förra sommaren var det get lucky. Här är min sommarlista hittills och den som spelas mest är nog Hard time.


Ska du åka på någon festival i sommar?
Försökte vinna biljetter till Bråvalla men vann inte :( hade varit kul med way out west men ska på ett läger då så ingen festival i år! Inte ens en konsert, förhoppningsvis är jag ledig så jag kan gå och se Patti Smith och Snoop Dog när de kommer till Liseberg.

Vad vill du helst grilla?
Majskolvar och lax <3


Vad dricker du i sommar?
Vin och bubbelvatten mmmmm<3.

Vad ska du läsa i sommar?
Eftersom vi knappt har internet på landet ska jag läsa massa! Läser sista boken i Divergent-serien nu som heter Allegiant. Tänker också att jag ska läsa Zlatans bok plus några andra jag släpade med hemifrån.


Vilket är ditt favoritplagg för sommaren?
Allt förutom jobbtröjan och springshortsen.

Bästa parken?
Blir inte mycket parkhäng men inne i Göteborg är ju Vasaparken, Trädgårdsföreningen och Slottskogen riktiga kap på varma dagar.

Bästa badstället?
Har inget jättebra, men Marstrand har några fina. Längtar till Grekland!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar