onsdag 28 maj 2014

tvåtusenfemtiofem

NU fortsätter vi med Amsterdamresan! Alla andra bilder finns här. Dag tre spenderades i alla fall med att gå runt i stan, såg ut såhär:

Jag gick upp tidigt och följde med kammarkören till Anne Franks museum! Resten av mina rumskompisar kom lite senare och anslöt sig till den jättelånga kön.

Sofia
Hanna och Elin, så fina.

Tycker om dessa<3

Alma<3

Förutom att stå i kö i flera timmar tog vi istället bilder, turades om att gå och köpa kaffe, kollade in i kyrkan bredvid och kammarkören sjöng och fick beröm av alla andra som köade.

Efter Anne Franks som var fint men som jag nog hade lite för höga förväntningar på så begav några av oss iväg för fika och fönstershopping.

Elsa

Paus efter att ha gått så mycket. Efter detta gick jag och Hanna till tatueringsstudion mitt emot hotellet och bokade tid.

Pizza/pasta och dricka för €5, var en av dom få riktiga måltiderna. Gott! Och kolla vilka söta kompisar<3

När det blev kväll bjöd vi in till förfest i vårt rum!

Sen gick vi ut i natten!

/More pictures from the trip to Amsterdam. This is from the third day when we went to Anne Franks house, walked around the city and had dinner for five euros. Had a preparty in our room and hung out with all my handsome friends.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar