måndag 26 maj 2014

tvåtusenfemtiofyra

SÖNDAG
10:00 Vaknar och läser den här grymma boken. Kan inte sluta läsa. Läser i sängen, på bussen, i skolan, efter skolan. Hela tiden. Den kommer ta slut så fort men alltså SÅ BRA. Sen hoppade jag på bussen och åkte till Majorna!

11:00 Träffade bland annat Julia och hängde på Majornas megaloppis i två timmar! Bästa loppisen jag varit på.

Fyndade ett par skor och en t-shirt!

17:00 Efter att ha fixat i ordning mig och sminkat lite extra, dragit på balklänning och skor, fotat lite hemma hos Frida hamnade vi på lite förhäng hos Doris innan det blev fotografering på Götaplatsen och bal på Valand.  Kul söndag!! Och idag har jag gjort mitt sista prov för i år. Ska förresten ta tag i både balbilder och amsterdambilder snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar