söndag 24 juli 2011

tvåhundranitton



Okej, nu tänker jag chansa på en grej. Imorgon ska jag köpa lite mer svart tyg och sen sy upp en sån här påse till Frida. Ni får jättegärna beställa en påse, eller två, om ni vill det. Priset kan diskuteras, beroende på vart du bor, men det ligger runt en hundralapp. På bild två visas dem tygstyckena jag har hemma för tillfället + ett rött. Dem tygerna det inte finns så mycket av är 4, 6 och det röda, men det räcker till ungefär två/tygstycke i alla fall. Det är jag själv som syr påsarna, målar trycken och syr mustascherna, just so you know.

För att beställa en mustaschpåse gör du såhär:
1. Välj vilken färg på själva påsen du vill ha, tror det kommer gå att välja svart och vit.
2. Välj vilken färg/mönster du vill ha på mustaschen (det går att välja annat än det jag har hemma också, det kan göra att det tar lite längre tid och/eller blir något dyrare, men jag siktar på att sälja mina påsar billigt.
3. Skicka ett mail med dina uppgifter (namn och adress) och punkterna 1 och 2 till stylebymeblogg@hotmail.com
4. Vänta på svar.

5. Få din påse.
6. Sprid gärna om du tycker om den!

Translation:
I've made a bag and now I'm gonna make some more and sell them, want to buy one?
To order a mustache bag, do this:

1. Choose the color of the bag you want, believe it will be possible to choose black and white.
2. Choose the color/pattern you want on your mustache (it is possible to choose other than what I have at home also, then it may take a little longer and / or become more expensive, but I aim to sell my bags cheap.
3. Send an email with your details (name and address) and paragraphs 1 and 2 to stylebymeblogg@hotmail.com
4. Wait for an answer.

5. Get your bag.
6. Spread the word about it, if you like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar