onsdag 27 juli 2011

tvåhundratrettiofyra

Gomorgon mina kära läsare. Idag är det sol! Härliga sol, som vi har längtat efter dig. Vi ska dra oss mot vår lilla båt och åka ut till någon ö och lägga oss och njuta av denna härliga dag. Nej, vad tråkig jag låter. Jag ska chilla vid havet och bli brownie. Eh.. nej. Varning för en flummig människa här ja.. På schemat idag står: Sola, läsa, lyssna på musik, åka hem, sy och trycka en ny påse till min kära pastorsvän Elin (hoho den kommer bli feeet) och sedan kolla på OC med min fader antar jag. Har hittat en sida där man kan köpa alla säsonger. Får ta och fråga honom om han kanske vill dela med mig,, lite för dyrt för mig, hehe. Ha en awesome dag, folks! Jag ska visa er om en stund varför man bara måste älska the o.c, det ser ni väl fram emot?
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar