söndag 31 mars 2013

ettusensjuhundranittiotre

Jag tar ju inte med min kamera överallt hela tiden, men en sak jag tar med är mobilen och jag uppdaterar min instagram himla ofta. Nästan lite för ofta, men det är ju bra vid tillfällen som dessa. Jag tycker vi tar en titt vad som hänt so far i år. Min instagram är prickigkatt


1&2: Nyårsafton spenderade jag själv, åt köttbullar med pasta och skrev poetiska citat.
3&4: Aidan spillde ut läsk över min dator så den fick rengöras, och så hängde jag med Taylor och hans nya katt Winston.

1&2: Jag blev sjuk IGEN och fick för tredje gången det här året åka till doktorn. Fick nya mediciner.
3&4: Syster fick dock ett litet utbrott och tyckte jag skulle äta frukt istället så jag visade att det gjorde jag. Och så gick vi på grisshow.

1&2: Jag började spela fotboll (äntligen! kände jag då) och åkte till Starbucks med bästa Andy.
3&4: Åt kvarblivna pepparkakor och tyckte det var roligt att få ha sköna träningsshorts och hästsvans när vi tränade.

1&2: Hästsvansen igen. Och så åkte jag och Taylor till Mount Scott och det var såhär fin solnedgång.
3&4: Jag, Brittney och Amanda i början när vi var taggade på träning. Och så sov vi i 5th hour. I hörnet ser man Mr. Biles - min favoritlärare!

1&2&3: Jag upptäckte jelly beans och blev besatt för en liten stund, och så tog vi ännu mer bilder i omklädningsrummet.
4: Så bestämde sig jag, Brittney och Amanda för att göra personliga tröjor, himla tjusigt.

Det kommer mer! Puss och glad påsk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar