tisdag 2 april 2013

ettusensjuhundranittiofyra

Hej jag har inget internet hemma och vet inte hur jag far tillbaka det... Vart ar mina vardforaldrar nar jag behover dem?! Pa kryssning........ Pa bilderna ser ni i alla fatt Kaylin och Brittney, tva mycket bra personer jag har i min dramaklass. Igar hade vi fotbollsmatch och forlorade 0-8.... Motte ett riktigt bra lag alltsa. Nu borjar skolan. PUSS

Hey guys, my internet at home is not working. I'm at school with Kaylin and Brittney, two girls I love very much! We had a soccer games yesterday against Edmond and lost 0-8. Our 1st hour is about to snart now. See ya!

2 kommentarer:

  1. Det här är en så S J U K T töntig fråga, men märker du av mycket droger typ?! Tänker att typ alla röker weed eftersom det är 21 på alkohol...he.he.
    MVH nyfiken.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera