fredag 19 april 2013

ettusenåttahundratio

Igår åkte jag med mina fina värdföräldrar och Taylor upp till Oklahoma City för att se The Thunder spela säsongens sista basketmatch innan play offs. Första stoppet var på Five Guys! / I went with Kathy, Dwain and Taylor to the thunder game last night but our first stop was at Five Guys!
Voted best buger? Kan stämma för guuue vad goda de är. / Daaang their burgers are the best.
Mördarburgaren.
Kathy och jag tog fånig bild. / Took a silly picture with my hostmama.


Och så började det! / And so it began!
Typisk turist/utbytesstudent-bild. / Typical tourist/exchange student picture.
Så tog vi en sista bild och begav oss hemåt i åskan. Det blixtrade, åskade och regnade hela vägen. Har aldrig sett blixtar slå ända ner i marken förut men igår såg jag minst fem! Som tur var, och till min besvikelse, var vi inte i Lawton där det var två tornadoes. / We took one last picture and started to drive home in the thunder. At least we missed the tornadoes in Lawton (i kinda wanted to see them though).

2 kommentarer: