tisdag 11 februari 2014

ettusenniohundraåttionio

Idag mötte jag upp Julia vid drottningtorget, kollade snabbt på mina bilder jag hämtade ut och sen gick vi till palmhuset.

/Met Julia today, we looked at my pictures I just got and then went to the Palm-tree house. 
So pretty<3

Har massa fler bilder att visa men hela kroppen är JÄTTETRÖTT efter tre timmar på donken haha så lägger upp sen. Det är i alla fall rätt roligt. Det enda dåliga är att jag var tvungen att ta ut min piercing och den är svullen så det såg jätteäckligt ut:( herrå!

/I've got a whole bunch of pictures from today, but i'm SO tired from working today haha, so I'll post more later. At least it's pretty fun at work. The only bad thing is that I have to take out my nose piercing and it's all swollen so it looks gross:( bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar