söndag 20 juli 2014

tvåtusensjuttioett

Har haft ett fantastiskt dygn!!! Nästan precis efter att jag kom hem igår kom Hanna till mig på Marstrand! Vi packade ihop våra badkläder, åkte över med färjan och hittade en bra klippa att bada ifrån. Sen kom Gabriel och så åt vi middag med min familj. 

Igår kväll bestämde vi oss för att gå ut så vi gick både till Wärdshuset och Societetshuset, drack öl och vin, dansade och när såsen hade stängt tog vi färjan tillbaka och gick och badade i underkläderna klockan fyra på morgonen. Det var så varmt. Gick hem och somnade alldeles saltiga runt femtiden.

När vi vaknade i morse packade vi återigen ihop våra badkläder efter frukost och gick till samma klippa. Det är så varmt här nu jag är chockad! Vi badade, solade, badade, gick hem och gjorde lunch, solade, badade jättelänge och till sist gick vi hem och packade ihop oss. Imorgon åker jag till Stockholm för att träffa lite släkt och fira mamma som fyller 60. Herrå!

/I had the best 24 hours. After work yesterday Hanna came with the bus, we immediately got our bathing suits, took the ferry to Marstrand and found a cliff to jump in the water from. Then Gabriel said he was here so we took our stuff, went home and had dinner together. Later we decided to go drink some drinks and then go out dancing. It was awesome and when it closed at 3:00am we took the ferry home and went for a night swim in just our underwear. Fell asleep around five with salt in our hair. Today we woke up, had breakfast and packed our bathing suits once again. Went to the same cliff and swam in the ocean, sunbathed and swam again. Went home for lunch and then did the same thing again. Tomorrow I'm going to Stockholm to meet some family and celebrate my mom who turns 60. See ya!

1 kommentar:

  1. hahaha jag orkar inte hur otrevliga dessa bilder är på alla plan!!!! både jag och gabriel ser gigantiska ut!!

    SvaraRadera