onsdag 23 juli 2014

tvåtusensjuttiotvå

Igår vaknade jag i Stockholm hos min syster och hennes pojkvän Jakob, vi promenerade ner till Amaranten och sjöng för mamma som fyllde 60! Runt tretiden åkte vi ut till Fjäderholmarna och åt lunch på Rökeriet där min kusin jobbar.

Mamma

Här är Amelie som är typ "plastmormor" och skitkul.

Syster, morbror och kusin.

Jakob och Amelie

Syster, Morfar, Mamma och jag.

Vi hade perfekt väder när vi var där, nästan för varmt fast så får en inte säga. Träffade stora delar av släkten, fyndade Cheap monday klänning på rea, fick med mig en persisk matta och en orreforsservis av gammal släkting och lyssnade på Hanapees otroliga podcast hela vägen hem.

/Went to Stockholm to celebrate my mom turning 60 and meet our family.

1 kommentar:

  1. första bilden på kattis!!!! btw var du assnygg i den frisyren (går också runt i den jämt)

    SvaraRadera